Szkolenie - Coaching kariery - narzędzia wspierające pracę doradcy zawodowego
Przygotuj się do pracy z klientem w obszarze zawodowym. Łączymy wiedze doradcy zawodowego z postawą i narzędziami coacha.
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę i narzędzia z zakresu pracy z klientem w obszarze coachingu kariery.
- Otrzymasz autorskie karty pracy, przygotowane do sesji w coachingu kariery
- Zdobędziesz nową wiedzę z zakresu coachingu, doradztwa zawodowego
- Poznasz metody wspierające pracę z klientem w obszarze rozwoju kariery zawodowej
Dlaczego CoachingSpace?
- Będziesz dysponować nowymi narzędziami, które bezpośrednio przełożysz na praktykę
- Zwiększysz swoją pewność w prowadzeniu klienta do zmiany w obszarze zawodowym
- Poszerzysz swoją wiedzę z zakresu career coachingu, rozwoju zawodowego, kariery w ogóle.
Szkolenie prowadzone jest metodami aktywnymi, dostarczając niezbędne narzędzia i wskazując dobre praktyki w zakresie coachingu kariery.
Warsztaty są skierowane do:
- coachów rozpoczynających pracę z klientem w obszarze zawodowym
- doradców zawodowych chcących wprowadzić coaching do swojej pracy
- nauczycieli odpowiedzialnych za doradztwo zawodowe
- liderów, menedżerów, którzy chcą wykorzystywać coaching kariery w swojej pracy
- wszystkich osób, które są zainteresowane tematyką coachingu kariery
Praca zawodowa stawia ważny element życia człowieka. Jej oddziaływanie jest ogromne, bez względu na to jaka ona jest, oddziałuje na inne obszary – osobisty czy społeczny. Czy odczuwanie satysfakcji w obszarze zawodowym jest zatem kluczowe dla osiągnięcia zadowolenia z życia w ogóle? Czym różni się doradztwo zawodowe od coachingu i czy można pracować z klientem czerpiąc z obu dziedzin na raz?
- Wprowadzenie do job i career coachingu
- Coaching kariery jako proces
- Postawa coacha w coaching kariery
- Specyfika pracy w coachingu kariery.
- Metody i narzędzia pracy w coachingu kariery.
- Praca coacha z wartościami i przekonaniami Klienta w procesie career coachingu - rola wartości w środowisku pracy.
- Poczucie sensu życia a realizacja pracy zawodowej
- Sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, tematami w rozmowie z Klientem.
- Etyczne zagadnienia w pracy coachingowej.
Minimalna liczba osób na szkoleniu to 4, maksymalna 8.
Ten program realizujemy również w formule szkoleń zamkniętych.
Rabaty dla uczestników szkoleń otwartych.
Rabat za zgłoszenie na szkolenie więcej niż jednej osoby z firmy:
- 2 osoby - 5% dla każdego uczestnika
- 3 i więcej osób - 10% dla każdego uczestnika